BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Zikrullah
Fruity Lime Heart

My Life..My Soul.....

My Love Kids..Dayang Humaira & Muhammad Ikhwan

Thursday, May 19, 2011

My Gadget..Ipad 2....

Rasanya dah lama tak jenguk blog aku ni...dah berabuk ;-) Busy...biasa la busy buat bandar kat Cityville,berkebun kat Farmville,masak kat Cafeworld ;-)
Hari ni rajin pulak nak update blog...so nak cerita sikit pasal impianku dah tercapai..;-)
Ini ada lah sebahagian dari impian aku....Ipad 2....Akhir nya....dapat juga & mmg rezeki ..Ramai kawan2 kat KL bgtau,kat sana mmg dah takde stock,kalau nak pun kena order...
Actually mmg tak plan pun nak beli...sebab pada asalnya nak kirim pada adik iparku,Nur Umie Nie ..mmg dah deal nanti masa dia free dia tolong surveykan kat Shah Alam...
Al-kisahnya,biras aku balik kampung 14.05.2011...nak dijadikkan cerita,pagi sabtu tu kitorg sama2 kat dapur,masak Nasi Ayam untuk lunch ...Mr Husben balik ngaji,dia kata lepas Zuhur nak pegi Yayasan Al-Jenderami dengan rakan2 ngaji..ader Maulid kat sana...dalam hati ni ckp,br nak usha hubby g MP,jalan2..Tiba2 biras aku,Fiza dh bg hint nak ajak kuar lps lunch,ape lagi...aku ni pantang di ajak berjalan...suka aje !
Sampai kat Mahkota Parade,raon2 then naik tingkat dua,masuk la kedai Challenger...Aku mmg tau Challenger tu salah satu outlet Apple kat Melaka...Lagi satu kat Hatten Square,Mac City....so aku terus pegi kat bahagian display Ipad 2...saje je tanya,stock ade tak? salesperson tu tny aku nak yg mane, aku bgtau model yang aku nak...Tak sangka pulak ade stock..wah suka nye!Tanpa berfikir lagi...so aku terus beli je lah!memang seronok sangat sbb dapat apa yang aku idamkan selama ni...dulu2 masa ipad 1 keluar,tak mampu nak beli sebab 2k+ jugak so simpan la impian tu dulu....awal April aritu dah kuar la ura2 Ipad 2 ni....mmg menarik perhatian,tp masa tu mmg fikir,confirm lagi tinggi harga dari yang Ipad previous version....bila dah launching,mak aii....unbelieveable harga serendah RM 1499+!masa tu dah mula berkobar2....

My Ipad 2

My Gadget..

I got my dream!

Pinky....

Smart in pink ;-)

I really love it...tunggu masa untuk dijailbreak...masa tu boleh download macam2!

Funtion similar like my Iphone....so takde masalah nak guna,very friendly user..

0 comments: